Det är något konstigt med mig..

Jag känner mig ovanligt lättretad och omotiverad just nu, detta trots at hästen gåtr bra och vi är påväg mot ljusare tider. Jag kan inte förstå varför, för jag har egentligen inget att vara arg på, eller? I vilket fall som helst skulle jag säga att jag är en glad och pratglad person, men just nu vill jag bara sova och vara ensam. Det är ju tur att jag har hästen som är beroende av min dagliga skötsel och motion, annars skulle jag väl aldrig göra något annat än att sitta i soffan med datorn i knät. Hoppas att min lilla "down" går över snart :/

Silverpollen är iallafall på G igen, han galopperades för första gången igår! Jag saknar att rida honom sjukt mycket, nu när han är frisk igen ska jag nog tjuva åt mig ett ridpass på den lilla fisen<3


Bild på sötponnyn! Hörde att det skulle bli kallt och snö här, Ge mig sommar, sol och grönt tack;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback