Dagens Paul

Började med att massera in Arnika liniment på alla ställen där han varit öm i ryggen. Hängde sedan med min vän Amanda och min lillasyster på en skrittrunda i skogen, dock till fots. Paul var supersnäll att leda och vi hängde med bra trots att jag blev helt utmattad. Det var länge sedan jag gick så långt som 6km i raskt tempo! Min brutna fotled skötte sig dock bra, men vi får se om jag får ont av det imorgon, skulle inte förvåna mig :) Paul var i alla fall suuuperfi i ryggmuskulaturen efteråt! Helt avslappnad och inte alls lika öm, jag blev så jäkla glad när jag upptäckte det, skönt att spänningarna släppte såpass snabbt, nu är det bara att fortsätta att aktivera honom från marken så får jag se om jag har en häst att rida på om två veckor ;) Jag är hoppfull


Världens gulligast bild på Paul, Syster och Silver<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback