Snart är det dags!

Om allt ser bra ut med Paul idag tänkte jag faktiskt hoppa upp och rida en tur i skogen. Jag kan dock inte bestämma mig för om jag ska longera honom lite innan, jag vet ju att han har mycket energi och förra gången slutade det inte så bra. Jag ska nog gå på känsla i detta fallet!

Annars händer det inte så mycket idag, jag kommer hålla koll på Amanda Gullströms framfart nere i Grevagården och hålla mina tummar för att hon sätter den där nollan hon så gärna vill ha ;)


Jag är så ridsugen!


Kommentarer
Postat av: Vilma

Underbar bloggdesign! Älskar när det är så här stilrent och enkelt :) Tack för inspirationen ;)

2012-02-03 @ 12:39:20
URL: http://vawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback