Riktig vinter

Provar att blogga ifrån min nya mobil, premiär på den fronten. Den verkar faktiskt överglänsa sin företrädare! Med den gamla kom jag inte åt bildarkivet vilket jag gör med denna. Mycket bra! Just nu visar termometern här hemma på -16 grader, äntligen är vintern här. Dock vet jag att det ofta är kallare i stallet, ligger typ i ett köldhål, så jag är ganska glad att jag har täckat hästen ordentligt. Att frysa är inte bra för hans rygg..


Nu tänkte kag faktiskt se till att få en riktig god natts sömn :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware värde 545 kr.

Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

2012-02-04 @ 09:54:48
Postat av: Elin

Minus 24 här just nu :) Haha! Helt sjukt kallt...

Du står du på Ekelunds med din häst??

2012-02-04 @ 10:20:03
URL: http://ryttargladje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback