Remontträns?

Jag provade förresten något nytt idag när jag red. Satte på en remontnosgrimma istället för Achen som jag alltid har, tyckte faktiskt att det blev en mycket bättre känsla! Kanske beror det på att bettet ligger lite stadigare och att paul som kan bli lite gapig ibland uppmundras till att hålla munnen stängd. I vilket fall som helst var känslan mycket stadigare än innan, så jag måste nu införskaffa ett nytt träns.

Däremot är det inte så himla lätt att hitta snygga remontträns tycker jag. Har ni något tips? :)



Detta var ju rätt snyggt, men prislappen var inte så kul..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hööks har ett jättefint för typ 249 eller nåt :)

2012-02-05 @ 10:26:41
Postat av: Johanna B

Scrållan har det från hööks det är jättefint, det är det hon har på sig på bilden du tagit när Amanda hoppar henne på Ekelund

2012-02-05 @ 15:12:33
Postat av: Madde

Älskar Roccos då det är mycket snyggt och sitter bra, Treadstone tror jag men lite dyrare..

2012-02-05 @ 18:03:01
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback