Nydiskat och Godmorgon-hälsning

God morgon alla söta läsare! Min bloggmotivation är idag på topp så ni kommer förhoppningsvis få endel att läsa ifrån mig. Dagen har inletts med soffmys med bloggläsning. Jag kanske inte har berättat detta, men jag är i princip beroende av att läsa hästbloggar, jag har säkert ett 30 tal jag följer dagligen, dock är det bara ett 10-tal av dem som jag tycker är bra. Ge mig gärna lite bloggtips, varför inte din egen blogg? :)

Nu har jag precis diskat allt som stått framme och funderar på att dra ut till stallet och fixa med hästarna. kanske att Silver får ett litet hopppass, för jag insåg precis att jag kommer få svårt att hinna med att rida båda två på måndag, jag ska nämligen på jobbintervju. Spännande!

Vi hörs lite senare, och ta det försiktigt i halkan! <3



Detta är alltså vad jag, ensam, har skitat ned på ett dygn :O Trodde inte att det skulle vara så mkt.. Faktum är att jag kan berätta från denna bild att jag käkat fil eller youghurt 4 ggr på ett dygn och jag hade faktiskt ingen aning om att det var såpass många gånger.. :O

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Hej igen, vi kan tänka oss att betala lite för en blogg design, du får säga hur mycket du vill ha betalt och vart vi ska skicka några bilder eller något!

2012-02-19 @ 11:20:37
URL: http://swfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback