Igår

Glömde ju att berätta om gårdagens ridpass, Paul och jag tog en kort sväng i skogen. Underlaget var väldigt dåligt så jag skrittade och travavde bara lite. Inget speciellt ridpass med andra ord, bara en mysig tur.

Sedan följde jag med Amanda till ridhuset och red hennes fina Silver bullet. Hoppade en hinderövning med bom, oxer, bom, han var verkligen huuur fin som helst! Jag fick en riktigt bra känsla och tycker att han hoppade väldigt fina språng. Det som är så häftigt med den här hästen är att han trots att han är 170cm i mankhöjd är så lätt, du kan rida med minimala hjälper och han har alltid ett enormt förtroende för sin ryttare! Det ska bli så spännande att följa hans utveckling som hopphäst!



Har förresten anmäkt mig till en hoppträning för Ted om två veckor, ska bli så spännande!

Kommentarer
Postat av: amanda en blogg om mig och mina salukis!

åå älskar hopp bilder!

2012-02-22 @ 21:36:12
URL: http://salukis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback