Dagens Stallvistelse

Idag slapp min häst bära runt på mig, jag vill sätta igång honom lite lugnt nu med tanke på att han ändå inte gjort så mycket de senaste veckorna. Det blev lite rykt och mys istället, han är numera så himla mysig att hantera, det känns verkligen som om han uppskattar det och dessutom som om han känner igen mig och blir glad av att jag tar hand om honom. Gullet!

Jag hade även ridlektion för min syster. Hon och Silver har inte hoppat på mkt länge pga sadelproblem, men idag skutade de lite smått. Superfint såg det ut! Silver var jätteglad och pigg och hoppade de 50cm höga hindrerna med stor koncentration. De var verkligen hur duktiga som helst och jätteglada båda två efteråt. Jag är nog inte ensam om att längta tills hoppträningarna börjar igen.. ;)



Längtar efter att kunna hoppa på utebanan! Amanda och Paul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback