Träningsvärk!

Igår blev det en mycket aktiv dag för mig! Inledde med ett ridpass på en äng med Paul. Det märktes att jag bara ridit ut den senaste tiden. Hade svårt att få till ställningen och spårningen. Paul var väldigt spänd till en början men jobbade bättre och bättre under hela passet. Riktigt fin känsla mot slutet!
 
Sedan åkte jag hem och tog en skidtur på golfbanan, hur härligt som helst! Var länge sedan jag stod på ett par skidor.
 
Höjdpunkten var ändå mitt ridpass på Silver på kvällen. Red i ridhuset och övade på galoppombyten. Han var så fantastiskt duktig! Bytta bara från vänster till höger, ville inte röra till det utan befästa byteshjälpen. Han gjorde rena byten och fick massor av beröm. Med lite repetition kommer det sitta! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback