Igår.

Hinner aldrig blogga på kvällarna när jag jobbar eftermiddag! :/ Knappt att jag hinner med överhuvudtaget faktiskt! Men det är så det är tyvärr, så jag får helt enkelt blogga mindre var tredje vecka ;)
 
Igår red jag ut barbacka tillsammans med Amanda, vi hade en otroligt rolig och mysig timme tillsammans med hästarna. Paul var galet fin, även om han blev lite mattare mot slutet. Stackarn har fått gå hårt de två senaste dagarna, men träningen går i lugnare och intensivare perioder. Jag känner mig så mycket tryggare på hästryggen för varje gång jag rider barbacka. Tyckte det var obehagligt i början efter min "lilla" avramling i höstas, men det har släppt helt nu!
 
Ikväll väntar hoppträning på gräsbanan, ska bli superkul! :D
 
 
Haha rörig bild från framhoppningen till vår tävlingsdebut tillsammans! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback