Lack of inspiration

Den 28 Mars 2012,

Okej, okej, jag sa ju att jag skulle göra en ny bloggdesign till bloggen, men just nu verkar det som om kreativiteten i min hjärna har tagit semester! Istället bytte jag bara ut lite bilder på den gamla bloggdesignen, det får helt enkelt duga sålänge!

Förmiddagen har spenderats i stallet, stalltjänst i vanlig ordning! Nu sitter jag i solen och njuter av det fantastiska vädret! Äntligen är våren här, den tog sin tid kan jag tycka. Hittade en superfin bild på Paul som jag helt hade glömt bort, blir alltid lika glad när jag hittar bilder jag inte visste jag hade. För visst är det härliga färger i den?


Kommentarer
Postat av: Emma Kjellin

Jättefin! :)

2012-04-28 @ 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback