Hello diary

Jag har sovit riktigt gott inatt, det är verkligen superskönt, och det koinstiga är att jag vaknat utvilad innan väckarklockan ringer. Idag har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på med Paul. Han ska inte gå så överdrivet mycket så det kanske blir en uteritt eller lite longering.

Bloggen är lite som min dagbok, jag skriver mest för mig egen skull, för att kunna gå tillbaka och kolla hur jag tänkte en oeriod då allt stämde. För att kunna analysera och utvärdera ridpassen för att helt enkelt förbättra mig själv. Jag tycker att det är jättebra för mig att sitta och skriva ned som jag faktiskt gör, är jag missnöjd är det skönt att skriva av sig och är jag nöjd är det samma sak där. 801 inlägg har det hunnit bli, i snitt 2st per dag..



Bjuder på en gammal framridningsbild på Silverponnyn och mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback