22.22

Snart är det dags för hemgång för min del! Ska bli så himla skönt! Idag har jag haft fullt upp, var ute tidigt i stallet och tog hand om Paul, han fick gå naken i hagen idag vilket han verkligen uppskattade, förväntar mig en väldigt smutsig häst att rykta imorgon om man säger så. Efter det bar det av till min vän Amanda, hade en härlig förmiddag innan jag gav mig av mot jobbet. 

Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska "ladda upp" inför vår tävlingsdebut på Tisdag. Jag ska hoppa honom en gång till innan tävlingen, men frågan är vilken dag. Just nu lutar det åt fredag, men jag får hålla alla alternativ öppna, jag har ju trots allt ingen aning om vad vädergudarna kommer hitta på..



Stolt bebis-Silver <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback