Samma Gamla Vanliga

Dagarna flyter på som vanligt för min del, Silver och jag tar mysiga turer i skogen och tränar på det som blivit alla mina ridpass huvudmålsättning; att få Silver att samla sin galopp. Igår var han faktiskt riktigt duktig i slutet av ridturen, men i böjan var han inte fin kan jag säga. han var väldigt loj för skänkeln. Men det blev mycket bättre ju längre vi red, han gick ju också dressyr i ridhuset igår, så det kanske var därför han var lite matt.

Jag längtar till på Tisdag kan jag säga, men det har blivit lite strul med en kurs på jobbet som jag ska gå på den dagen, jag vet inte om jag kan få ledigt. Hoppas att det löser sig, annars måste jag nog vara "sjuk" ;)


Sötsilver <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback