Positiv Feedback!

Härligt att ni verkar uppskatta den nya designen! :D Själv börjar jag gilla den ju fler gånger jag går in på bloggen! Idag har ännu en dag spenderats i soffen i vardagsrummet. Min häst har fått hoppa med Amanda på ryggen och han hade skött sig rätt bra! Lite svårt hade han för att travhoppa, och även om han inte trampade av ordentligt helatiden skötte han sig rätt bra! Kul att höra! Själv tror jag att han kommer hoppa när han får lite mer hinder framför näsan ;)

Jag längtar så sjukt mycket efter att få sitta på hästryggen! Idag är det exakt 2 veckor sedan jag opererades, och om 1 vecka ska jag in på röntgen för att se hur läkningen fortgår :) Jag kan inte låta bli att hoppas att det gått fortare än vad läkarna förutsett..


Slänger in en bild på snyggingen :D


Kommentarer
Postat av: Sandra Englund

Hej, jag har skickat ett mail till dig, vet inte om du har fått det? Aja jag skriver det här, kan du göra en design till mig? Svara på min blogg, tack! :D

2011-10-14 @ 08:03:01
URL: http://sandraengluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback