Obefintlig uppdatering

Jag varnade ju er för att jag inte skulle bli så bra på att skriva på bloggen nu när jag ligger hemma med brutet ben hela dagarna, men jag tänkte att jag kunde ta och dela med mig av vad som händer.

Min häst blir nu riden ett par gånger i veckan. Underbara Amanda Gullström rider honom 1-2gggr i veckan och min syster 2-3 gånger i veckan. Jag är så otroligt tacksam för all hjälp! Pauls svamp är nästan helt läkt nu och han kommer förhoppninsvis få några hagkompisar snart.

Nu är det bara för mig att härda ut dehär sängliggande veckorna, så hoppas jag att läkningsprocessen fortgår som den ska. Nästa torsdag ska jag intill ortopeden och röntgas igen, och utifrån hur det ser ut så får vi se om jag får nytt gips eller inte :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej! Hoppas du mår bra! :) Håll utkik efter mini-tävlingen som snart kommer på bloggen! :) /Cornelia

2011-10-11 @ 14:12:08
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: Emma. :D

hoppas verkligen att du blir bättre, saknar din uppdateringar om hästlivet med tränigar och så. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback