Framsteg!

Här sitter jag med ett glas mjölk med Fridas dator och småkikar på henne när hon spelar The Sims 3 Pets. Härliga lösdagkvällar jag har! Faktum är att helg, eller vardag, det är ingen skillnad alls för min del, jag har knappt koll på vilken dag det är ;)

Idag hängde jag med ännu en gång till stallet, inte så smart kanske med mitt stallförbud och allt, men jag kan helt enkelt inte hålla mig borta. Haha.

Jag hjälpte Frida med både Paul och Silver, så gott jag kunde. Paul har blivit så mycket bättre sen senast jag såg honom. Han har stärkt sin galopp sjukt mycket!! Måste ha varit alla galoppfyllda uteriter han fått senaste tiden, och jag kan inte vara nöjdare med min fina häst! Jag längtar så till våren när jag är frisk och är igång med ridningen igen! Då ska vi ut och tävla, om allt går som planerat..

Syster och världens finaste pollar ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Irma - topponys.blogg.se

Hej! Jättefin blogg du har! På våran blogg kan du läsa om oss och våra ponnyer och om vår väg mot SM!

Vi har även frågestund just nu! http://topponys.blogg.se/2011/october/freagestund.html



/Irma på topponys.blogg.se

2011-10-30 @ 11:21:10
URL: http://topponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback