Tillbaka igen!

Dagarna som gått har flygit förbi, och jag har spenderat dem med Amanda Gullström och hästarna! Vi har varit och hoppat Paul igen och jag har njutit av att se lite hästar under ryttare igen. Om allt går som planerat kommer Paul tävlingsdebutera i hoppning i Eskilstuna, med Amanda i sadeln. Tyvärr har vi stött på lite sadelproblem vilket känns otroligt tråkigt, men vi bestämmer hur vi gör lite längre fram i veckan!

Själv ligger jag i soffan och väntar på att min kära far ska komma och hämta mig! Jag ska nämligen in till sjukhuset för koll. Tack och lov att det gick att hitta en tidigare tid! Nu hoppas jag att allt ser bra ut!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas du är bra snart :)

2011-11-09 @ 16:21:32
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback