Nyopererad

Här ligger jag i soffan och glädjs åt att jag har tagit mina första stapplande steg utan kryckor. Att opereras med lokalbedövning, alltså i vaket tillstånd var en helt ny upplevelse. Du känner att de gräver runt inuti ditt ben, drar ut skruvar och syr igen såret, men det gör inte ett dugg ont. Konstig känsla med andra ord!

Två skruvar av titan, 2,5 cm långa är vad jag fick med mig hem, som en liten souvenir. Ikväll blir det soffan för min del, jag kan ju inte påstå att mitt ben inte gör ont just nu, men om några dagar går det över och då har jag planerat att hoppa upp på hästryggen för första gången på 8 veckor. Har nog aldrig tagit en så lång paus från hästarna sedan jag började rida.



En pausbild från tävlingen förra helgen tillsammans med Amanda. Snygg polle <3

Kommentarer
Postat av: Emma Kjellin

Vad bra Erika! :)

2011-11-15 @ 20:08:44
URL: http://Parsival.devote.se
Postat av: Sirpan

Hihihihihi jag tog också med mig metallspett när jag hade brutit foten och tog ut dem. Har sparat dem i en låda, ganska äckligt egentligen eftersom ett av spetten har rester frÅn mitt inre kvar på sig.

2011-11-17 @ 10:22:36
URL: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback