Gästbloggning; Dagens ridpass

Nu har jag blivit övertalad av Erika att skriva om dagens ridpass med Paul. Idag red jag ut tillsammmans med Fanny, en gammal klasskompis som är på besök på Ekelund. Paul var som vanligt mycket positiv till uteritten, pigg och framåt som alltid. Detta var den första gången som jag red ut Paul med en annan häst. Eftersom Paul alltid är pigg ute hade jag förberett mig på att han skulle vara ännu mer framåt nu när vi hade Fannys ponny Flamman framför oss, men nej, han var nästan lugnare.  Duktiga polle, men i slutet av ritten efter någon galopp så var han lite mer på tårna. Villket bara är roligt. Han var inte häller stark som han kan bli ibland.

Imorgon får han nog vila, om det inte är strålande sol förstås, då blir det uteritt igen :D
// Frida

Trycker in en liten bild på mig och Paul i paddocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback