Rida i mukisbyxor..

.. var ingen bra ide idag, jag har ett svidande skavsår på insidan av benet, ajaj :S På måndagar börjar jag skolan 13.30, så jag passade på att spendera förmiddagen med underbara Amanda Gullström. Vi red 2 uteritter och hade sedan trevligt med matlagning och prat innan jag fick skynda mig iväg till skolan.

Ibland, eller rättare sagt ofta önskar jag att det ska bli sommarlov, för då har jag äntligen tagit studenten, men samtidigt kommer jag aningen plugga eller jobba och vara uppbokad ändå. Livet är hårt ;)



En gång i tiden spenderade jag mycket fritid på att rita hästar i både photoshop & paint. Denna
häst är ritad i paint för hand :) Saknar det ofta, man har inte tid att sitta i flera timmar och pilla :(


Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggt ritat! Jösses, jag skulle aldrig kunna göra något liknande - i paint av alla program! Bra jobbat!

Sjukt snygg blogg också - finns inget jag uppskattar mer än någon som faktiskt tänkt lite på layouten ;)

2011-05-03 @ 08:27:56
URL: http://www.dressyrkarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback