En genväg till lösning?

Idag har det varit regnskurar då och då under hela dagen, inte så roligt väder om jag får säga det själv. Jag cyklade ut till stallet, och när jag nästan var framme öppnade himmlen sig. Haha jag blev inte lite blöt!
Men samtidigt är jag väldigt glad för vädret, för grusvägarna här ute blir som gummi.

Silver och jag red ut idag! Jag satte på honom ett stort nosludd på nosgrimman i hopp om att han kunde bli lite mindre tittig. Jag vet inte om det berodde på nosluddet eller på något annat, för han var riktigt fin att rida idag! I traven och skritten kunde han jobba riktigt avslappnat, och även stundvis i galoppen. Tyckte att det var en riktigt mysig tur vi tog, och jag kan säga att det var ett tag sedan jag slappnade av under en uteritt. Det är så otroligt jobbigt att rida tittiga hästar ute :)


Bild från dagen. Silver blir kliiiad av mig, SKÖNT! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback