Dagens Ridpass

Idag blev det dressyr på banan för Silverplutt, har ju ridit ut en hel del nu, så det var nästan ett måste. Jag jobbade mycket i skritt innan jag började jogga igång honom, jag red bakdelsvändingar, öppnor och slutor för att helt enkelt få honom på bakbenen redan från början och för att få den lätta framdelen jag eftersträvar.

Fortsatte utefter detta tema även i trav och galopp, och jag fick upp formen rejält på honom, utan att tappa ryggen. Riktigt kul var det att rida idag! Syrran hängde med och hon ångrade verkligen att hon inte tog med kameran, för så fin såg han ut tydligen! :D Imorgon blir det vila för Silvers del ;)


Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

hej! är du taggad på att försöka dig på en ny header? :P hahah om du har tid, jag har nämligen börjat lite smått på en ny :)

2011-05-11 @ 21:27:32
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback