Uteritt blev det!

Haha jag lyckas aldrig följa min planering inför ridningen, något som både kan vara bra och dåligt! När vi åkte till stallet idag la vi märke till att det var 3 plusgrader = mjuka vägar. Att inte ta tillvara på ett sånt tillfälle är dumt nu när det växlar mellan ett par minus och ett par plus helatiden. Så jag och Silver red björkebyrundan idag, och underlaget var perfekt bitvis! Fjädrande och härligt att galoppera på!

Silver var helt crazy, jag hade ingen kontroll alls. Nästa gång är det jag som byter till ett lite skarpare bett, för sådär kan det inte se ut! :) men han var väldigt lycklig över att få komma ut och galoppera iallafall, härligt när hästarna har sån glädje framåt! :)

Senast det var fullt ös på vägarna var när denna bilden togs ;)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-07 @ 23:33:51
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback