Underbar känsla!

Idag har det varit ända upp till 28 grader varmt ute, om inte mer! Fufaaan vad härligt med sommar alltså! :D Jag väntade till kvällen innan jag gav mig ut för att motionera häsen, för det var inte så lockande att rida i hettan.

Syrran och jag red ut tillsammans idag, Jag på Silver och hon på Novio. Jag bestämde att vi skulle rida till fredrikshall, då det finns en bra gräsväg man kan galoppa på där. Grusvägarna är ju stenhårda nu när det inte regnat på så länge. Silver har varit väldigt spänd och tittig ute de senaste veckorna, men idag var han helt underbar! :D Efter halva turen var han totalt otittig och jag kunde bara njuta. han var ovanligt trevlig i munnen, det kändes som om det var tuggummi mellan min hand och den. Han jobbade bra i uppförsbacke och tyckte verkligen att det var askul att få komma ut! :D

Senast jag hade denna känsla var nog när denna bild togs, typ en månad sedan:


Kommentarer
Postat av: Lovisa

halojsan:) Kmr du ihåg att jag har skickat bilder till dig, till designen du skulle göra nån dag när du fick tid??

Tänkte bara höra om du har börjat med den? :P



Svara gärna med en komentar på min blogg så jag vet :)

2011-06-12 @ 18:48:40
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag ligger efter i att svara på kommentarer ;)

Ja, han är verkligen jättefin! tappade honom lite efter halva rundan men det är träna, träna som gäller :D

2011-06-14 @ 11:37:19
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt bild

2011-06-15 @ 20:31:49
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback