Mör i benen..

På morgonen gav jag och pappa oss ut på en joggningrunda. Vi sprang 5km, och herregud vad det kändes när jag skulle masa mig ut till stallet för att rida. Men det var bara att bita ihop för Silver var om möjligt ännu fetare än igår. Det mesta är såklart gaser och vätska, men jag bara måste ta en bild innan ett ridpass för att visa hur FUL han är haha :D

För att råda bot på magen drog jag igång i galopp och galoppade hela sjörundan. Silver gillar alltid att springa i skogen, även om det är flera kilometer i sträck. Han var lite tjafsig, men jag red ju också på hackamore, och det är inte direkt lätt att få igenom något då. Glad var han i alla fall, och något smalare när jag lämnade honom i hagen.

Imorgon kanske det blir fiiilm! :D Roligt va? :D

Slänger in ett par söta bilder från i tisdags:


Lite vattenträning xD Han var en gång i tiden omöjlig att få i en sån vattenpöl.

"hej, hej Silver" Allt för lite godis? :)
Bilderna är fotade utav Melina Wallen Tack! <3


Kommentarer
Postat av: jessica

Åh, snällt :) Ja, gör det. De är så himla roligt när man får massa bra kort på en från när man tävlat :)

2011-06-26 @ 19:48:50
URL: http://jessicaasling.blogg.se/
Postat av: jessica

Åh, snällt :) Ja, gör det. De är så himla roligt när man får massa bra kort på en från när man tävlat :)

2011-06-26 @ 19:48:54
URL: http://jessicaasling.blogg.se/
Postat av: jessica

2011-06-26 @ 19:49:29
URL: http://jessicaasling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback