mobilblogg

Hej, jag hinner inte med bloggen som ni kanske märker, men nu går jag en rast på jobbet på jag ska försöka berätta läget just nu. Silver går nu ute på bete dygnet runt, men vi rider för fullt ändå. Igår hopptränade jag för Erik, och vi hade tävlingshinderna ute, vilket innebär muren, och färgglada bommar. Silver var skitduktig! Trots att paddocken var som en sjö hoppade han allt med glädje. Muren hoppade han avslappnat, helt otittig! Vi hade lite strul i trekombinationen, men när jag lyckats få igenom honom en gång fattade han vad han skulle göra och hoppade igenom den hur lätt som helst resten av träningen;-) jag går aldrig hoppat trekombination med honom förut så det var okej:-) nöjd Erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback