Gårdagens Ridpass :)

Jag skrev inte direkt detaljerat om mitt ridpass igår, så jag gör det nu! :) Silver går som sagt på bete, och man kan säga att han har fått en "liten" kula, men jag ville ändå inte rida för hårt, utan vi jobbade lite i paddocken.

Han var riktigt trevlig att rida hela passet. Supermjuk, ambitiös och väldigt avslappnad under hela passet, det var ett tag sedan han var så. Måste vara betet som får honom så fin! Jag travade lite cavaletti, och hade planerat att jobba med att få honom att söka sig neåt över dem, då han ofta kör upp skallen och stretar emot. men idag var det inga problem alls! Efter att ha travat över cavalettin ett antal gånger övade jag lite på galoppombyten över en bom. Silver skötte sig bra även här! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback