Dagens Ridpass x2

Idag har jag motionerat både Novio och Silver. Båda två har gått hårt i helgen, så det blev inte mycket till krav på dem, men kul har det varit för mig, som alltid!

Novio red jag en kortis i paddocken. Stod i lätt sits och rullade lite i galopp, och försökte få upp flåset lite. han var riktigt mjuk i formen och frustade en hel del under passet. Jag skrittade av på grusvägen och lämnade en nöjd häst  i boxen. Massor av maat ;)

Silver fick ett tömkörningspass i ridhuset. Det var en ridlektion samtidigt, men det störde oss inte alls. Han var något spänd i början, men väldigt lyhörd för mina signaler. de sattes också på prov då ridskoleponnyerna plötsligt blev rädda och drog med sina ryttare. två barn ramlade av och då var det två lösa ponnyer i ridhuset. Silver stannade direkt när jag sa prroo, superduktig! :D


Bild på mig och Silver ifrån helgen :D

Kommentarer
Postat av: emelie

hej skulle du vilja hjälpa mig med design till min blogg ?:)

2011-06-06 @ 23:18:41
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/
Postat av: malin och olivia

hej. skulle du vilja göra en design till oss? det vore super snällt! :)

2011-06-08 @ 15:38:20
URL: http://icelandicshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback