Ridning ändå!

Det blev inte som planerat då vi bestämde oss för att imorgon åka till Eriksbergs slott och kika på deras årliga dressyrtävlingar. Därför passade jag på att prova det nyinköpta Pee Wee bettet som är mycket populärt i USA :)

Jag fick en rätt härlig känsla i handen idag, och Silver var väldigt framåt. I början hade både han och jag svårt, för bettet är verkligen annorlunda mot vad vi brukar ha, och jag hade spänt nylonremmen under hakan för löst. Med det korrigerat var han riktigt fin, särskilt i vänster varv!

Syrran filmade, men jag insåg när jag såg filmen att jag är mer ringrostig än jag trodde, vågar jag lägga upp den här? Frågan kanske borde ställas, vill ni se?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback