Mysig måndag :D

Idag har jag överlevt ännu en dag på jobbet och till och med vågat prata med chefen om att fortsätta jobba på Scania efter sommaren, vilken modig tjej! :O Haha :D

Silver fick ännu en tur i skogen, dock med syster på ryggen. Det var länge sedan hon red! Själv drog jag med en kompis till ett litet privatstall och vi red en härlig tur. Jag red Amanda Gullströms häst herkules, som för tillfället inte får plats i stallet och därför står i min kompiss stall några dagar. Pigg och glad var han verkligen!

Vi hittade en jättebra ridväg som trots att det är så tort var riktigt mjuk, så ni kan kanske gissa var jag kommer rida imorgon? Jag ska ge mig på att galoppera bort Silvers mage lite :D


Mobilbild på söta Herkules :)


Kommentarer
Postat av: isa

Hej gör du design/headers? :) Skulle verkligen behöva en uppdatering på min blogg!

2011-07-15 @ 08:56:46
URL: http://isalilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback