Massor av kul!

I helgen har det varit stora dressyrtävlingar på klubben, med klasser upp till Grand Prix och jag har varit funktionär hela dagarna :) Väldigt inspirerande att se!

Silver fick en tur i skogen både idag och igår. Han var riktigt fin igår, men idag blev det bara pannkaka av allt. Jag har verkligen försökt få honom mer känslig för hjälperna och nu svarar han bra framåt för skänkeln. Dock fick jag isten i handen istället vilket inte är kul ;( bara att ta nya tag!

Sedan fick jag också möjlighet att provrida en häst i ett stall i närheten. Supreeme som ponnyn heter är en varmblodig travare och hon var så rolig att rida! :D Jag fick en så fin känsla i traven och skritten, i galoppen var det inte lika lätt, för den behöver en hel del arbete. Men hon var positiv mjuk och verkligen den sortens häst jag gillar att rida :D Detta ridpass gjorde min dag!


Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Sv: Va är det sant? Häftigt!! Det verkar som att han stortrivdes i boxen =) Har du din ponny där? Jag såg en ponny som såg ut som dig och det kanske var du som var i sadeln, det var ett ekipage som såg ut som er som skrittade förbi när jag stod och betade Arras

/Maria

2011-07-10 @ 23:37:47
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/
Postat av: Tuva

Hej, du kanske inte har tid/lust men jag skulle behöva ny header/design.. Tänkte om du kunde hjälpa mig igen? :)

2011-07-11 @ 12:29:43
URL: http://ryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback