Frågor & Svar #3

Isabell undrar: Vad hade du för kul grej på " g " ?? :D

Svar:
Jag glömde helt bort att berätta om den "roliga grejen", så typiskt mig alltså! Jag har ju fyllt 18 och får inte tävla ponny längre. Såklart vill jag väldigt gärna gå över till storhäst, men vi har valt att vänta med det tills jag vet vad jag vill göra efter studenten. Det blir inte alls bra om jag åker iväg och pluggar och mamma står kvar med två hästar.

Men jag ska iallafall börja rida Werra en gång i veckan! Ett sto på 160+ i mankhöjd :) Det är rikitgt stor skillnad att rida henne mot att rida ponny. Några tävlingar blir det ju inte, men det tar nog ett tag att rida in sig ändå :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Erika!! Du får visst tävla Silver - fast bland stora hästar. reglerna är ändrade i år och vad jag förstått så kan du då rida honom som "stor häst" UTAN att lösa hästlicens (vilket annars resulterat i att Frida ej kunnat tävla honom som ponny)



Kram

2011-01-24 @ 21:01:33
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback