Förra sommarens mästerverk

Vill bara visa vad vi i Maskus (Ridklubbens Ungdomssektion) åstakom i sommras. Vi sponsrade meetinget med både hinder och täcken "stolt". Vi köpte endast in bommar och två spånskivor som vi målade och sågade till detta hinder. Jag spenderade en hel del tid på infångarna om man säger så, blev väldigt nöjd med dem! ;)

Här ser ni hindrets invigningstävling, duktig häst som hoppar med good marginal. Kan säga att jag blev lite väl upprörd när någon häst rev detta hinder xD


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

snyggt :O

2011-01-31 @ 20:47:34
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

tackar så himlans! Ja det ser nog rätt så mycket bättre än det känns, men det är väl så? :) tur att jag har filmer att kolla igenom efteråt! haha jag önskar att det skulle kännas såhär "enkelt" på högre hinder också men så lätt är det inte.. :) himlans fin häst du hade! Men det blir lätt så, hoppas något enormt bra med fram, glömmer bak? eller rev den med fram? :) jag älskar fuxar..

2011-01-31 @ 22:54:52
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback