Werra är lite knepig :)

Är riktigt nöjd med dagens Ridpass, känns som om jag börjar hitta knapparna på denna dam. Jobbade mycket med sidförande för att träna mig själv att ha koll på bakdelen coh red även utan stigbyglar. Fin blev hon i traven iallafall, och jag har aldrig lyckats hålla ihop galoppen så länge som idag! :D

Till nästa gång tänker jag rida fram med skänkelviningar och öppnor, i trav och skritt. Galoppen kommer bli på volt och ganska mycket galoppfattningar, då jag har svårt att få rätt galopp på henne. Hoppas också på att någon tar med sig filmkameran så jag kan se hur det ser ut när jag rider :)


Har knappt några bilder på Werra, så jag bjuder på en halvkass på mig och Silver<3

Kommentarer
Postat av: Emma Swärd

sv: det är verkligen jätte roligt! :)

2011-02-03 @ 21:39:14
URL: http://emmasward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback