Söndag morgon.

Huuu vad jag är trött just nu, fastän jag sovit i 9 timmar. Jag sitter och funderar på när jag ska ut till stallet och rida, jag vet inte om jag ska göra det på för-eller eftermiddan. Hm vilket problem?

Nu är det bara en vecka kvar till sportlovet, som jag välkommnar med öppna armar! Jag ska ju till Göteborg horse Show i slutet av det så jag längtar en hel del! Tyvärr blir min skidsemester med famlijen inställd. Men vi har ju så gott om snö här att jag säkert kan ta en liten skidtur om jag skulle känna för det ;)



Förra året var vi i Branäs, ska du på skidsemester, eller gör du som jag och stannar hemma för att kolla på GBHS? Åh vad det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg!

2011-02-13 @ 10:08:25
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Noomie

Härlig blogg du har! Vad är det för häst du har?(:

Du gjorde header/design till JessicaJosefsson.blogg.se va? Jag är lite trött på min nuvarande, och det är ju alltid kul med variation, så jag undrar om du har möjlighet att hjälpa mig kanske?(:

2011-02-13 @ 10:28:48
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback