Skolorna är tydligen Silvers Grej :O

Idag blev det massor av skolor på träningen, något som är otroligt nyttigt för både häst och ryttare. Vi fokuserade på slutor och förvända slutor idag och jobbade mest i traven.

Jag släppte stigbyglarna direkt efter uppvärminginen, kände att jag inte riktigt "satt i hästen". Utan stigbuglarna kom jag ner bättre i sadeln vilket underlättar när man rider derssyr. Silver var så duktig idag, slutor är verkligen hans grej. Även om han inte riktigt har styrkan att orka en hel långsida, kändes han riktigt stark i dem. Mjuk i munnen var han också, me like!  Sedan blev mina skänklar lite ostadiga såg jag på filmen, men det är något jag får jobba på helt enkelt! Min kära mamma filmade lite små snuttar :O


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: ja det vore jättekul om du ville de, behöver du en bild på mailen då eller? :)



mycket trevlig form du rider han i, ser jättebra ut. vad kul med ett väl genomfört pass!

2011-02-05 @ 15:27:30
URL: http://stallvran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback