Saknar det redan..

Nu när tävlingarna börjar dra igång igen känner jag mig ganska nedstämd. Jag saknar det redan, skit att jag inte kan mäta upp Silver och tävla bland hästar. Syrran vill ska ju tävla honom nu framöver..

Men det är bara att gilla läget, jag har ju hela livet på mig. Idag är det hoppträningar i ridhuset och jag funderar starkt på att åka dit och titta. Det är så kul och nyttigt att titta på när andra rider, och jag är dessutom lite nyfiken på ett par nya hästar som ska delta. Vad ska man säga? Hästnörd i kubik ;)

Slänger in en av mina favoritbilder: Jag och Silver på tävling i sommras.


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vilken sjukt fin blogg du har! :)

2011-02-02 @ 13:24:31
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback