Glad ERIKA! :D

Idag fick jag veta att jag fick en plats på programmridningen för Intermeriare I dommare Gunilla Åkerman, är så glad! :D Jag var ganska sent ute, och blev en av reserverna, men det var tydligen endel strykningar så jag fick plats! Ska rida LA:1:an och nu hoppas jag att jag kan få visa vilken fin ponny jag har. Gunilla hjälpte mig mycket i början när vi hade fått honom, ska bli superkul att se om hon märker skillnaden^^,

Tyvärr är jag ensam hemma, familjen är i fjällen, ingen film antagligen, men tar med kameran och ser om någon kanske har lust att filma mig^^,


Ja jag vet att jag jämför två helt olika bilder här, men dessa två representerar Silvers utveckling inte bara muskulärt utan i utstrålning och egentligen hela hans inställning till arbete :)

Kommentarer
Postat av: fridan

SHIT vilken skillnad på första och andra bilden !!! GAAALET :D good work! :) o kul med programridning!!



sv: jaa härligt med sooool! :) men mindre härligt med flyktinstinkten när man sitter barbacka :P

2011-02-21 @ 10:28:44
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback