Gårdagens programridning.

Det gick ganska bra för oss. Silver var ruskigt fin på framridningen, men blev lite spänd när vi skulle rida programmet. Han tittade mycket på läktaren och hörnan. Men han var trots det väldigt stadig genom programmet. Jag klantade mig lite här och där. Lyckades till och med fatta fel galopp, vilket aldrig någonsin har hänt för mig när jag ridit Silver. Gunilla tyckte att han var myckt finare än senast. 63,1% fick vi! Nöjd!

Sedan fick vi jobba med en av våra svagheter, skänkelvikning för höger skänkel. Silver är svagare i det varvet och det blir svårt att få framdelen att leda. Men jag såg vilken enorm skillnad det var på filmen. Framdelen ska leda mer än vad man tror :)


Finpollen :D Filmen har jag publicerat i ett annan inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!

Har du gjort någon design än? :)

Ville bara höra liksom :)

/Maja

2011-02-23 @ 11:31:45
URL: http://ryttaremottoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback