Finafina Silver<3

Jag hoppade bara lite lågt idag, ridhusets underlag är ganska stumt och halt nu i dessa kalla tider, så jag tyckte att det kändes onödigt att satsa på höjder idag. Fokusen la jag istället på lydnaden, och regelerbarheten.

Silver var fantastiskt fin! Hoppade väl, och lyssnade väldigt bra både fram och tillbaka. Men jag är inte van vid att han är så, han brukar ofta köra lite av sitt eget race, och jag har anpassat mig till det. Nu blev det en hel del konstiga distanser, men han hoppade glatt och ärligt. La också en rosa filt över en oxer, och han hoppade på första försöket! Ni förstår inte hur jobbigt vi har haft det med tittiga hinder :) Glad Erika!


Finaste killen! Vill ha sommar nu så man kan hoppa ute i paddocken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback