Dagarna i Göteborg.

Det är skönt att vara hemma, även om det såklart har varit riktigt roligt i Göteborg. jag hade önskat att vi hade kunnat se allt och alla dagar, men det blev lite väl dyrt för oss så jag kollade bara på lördag kväll och sedan hela söndagen.

Roligast att se var såklart världscup hoppningen på söndagen, det var en sån otroligt publikstöd, man kände sig så otroligt delaktig. Att det blev en sensationell vinnare var inte heller fy skam. Det var action ända in i slutet. Jag är så glad att jag var en av de som var där och såg det live!

Annars satt jag och gapflabbade under agilityn, storbölade när Malins Tamina avtackades, och gäspade åt WC Dressyren som var klart under förväntan. Jag var antagligen för trött för att uppskatta den. :)

Det var också hästar inne på mässan :O Denna vackra fyraåriga frieservalack hamnade på bild^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback