Åh vilket häftigt sammanträffande :)

Fick denna kommentar i inlägget där jag publicerade en film om Silver de senaste tre åren :)

Matilda:

Gud vad fin Shazil har blivit! Jag provred nämnligen honom för kanske 3,5 år sedan. Då var han det smalaste häst jag nåågonsin sett verklighet. När jag kom till stället där jag skulle provrida så var han redan sadlad och allt, tjockt vikter ländtäcke på i maj. Men jag som skulle hitta min först häst tänkt inte på det. Men ridningen gick jättebra. Men provred med hackamore pga. att dom sa att han knappt gick att ridas med bett. Men efterråt när jag hade ridit klart så skulle dom sadla av honom så ville dom egentligen inte att vi skulle vara kvar men vi ville ju se hur han var i hantering. Så när dom tog av sadeln och täcket så var det bara skinn och ben! revbenen stack ut och rumpan var helt trekantig!

Vi hittade en annna ponny som jag bestämde mig för och det var nog tur för nu verkar han ha fått det hur bra som helst! Jag sökte lite på hans namn och så kom din blogg upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback