Snart slut på 2011

Wow, det är sjukt mycket som har hänt i mitt liv detta år! Ska försöka att skriva ett litet sammanfattningsinlägg imorgon eller ikväll. Blogglusten spirar om man säger så!

En annan filur som förgyllt året är kissekatten min, jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne. Bara något dygn utan henne i huset lämnar ett tomrum. Kan absolut inte förstå hur vi klarade oss utan henne förut. Smulan har nu bott hos oss i 5 år, tiden har gått fort sedan vi hämtade den smala lilkla kissen från katthemmet i Mariefred. I en enorm bur med ett 20-tal katter lyckades vi plocka ut en otroligt personlig och social individ som får alla att le. Vi vet inget om hur hon hade det tidigare, men hon har det bra nu.


Busekissen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback