Sista inlägget 2011

Hoppas alla får en härlig nyårsafton! Nu ska jag snart iväg till vänner för att fira, kul, kul :D Bjuder på lite ointressant statistik för bloggåret 2011:

Bloggen startas den 2/1- 2011.
Under året har jag haft 8 olika bloggdesigner.
Jag har publicerat 651 antal inlägg
Jag har fått 796 kommentarer
Jag har laddat upp 498 bilder

Under året har jag även:

Köpt häst! WIHOO :D
Tagit studenten!
Skaffat Jobb!
Brutit Benet!
Fyllt 19 år!
Betalat första räkningen!
Hoppat 1.38 m ;)
Ramlat av 4 ggr
Ridit 16 olika hästar
Startat i 0 olika tävlingar :O

Statistik kan vara bra intressant!  Hoppas på ett ännu bättre 2012 , med tävling:D



GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Siffror och statistik är alltid intressant, bra uppdatering på bloggen under året måste jag säga! :)



Gott nytt år till dig också!

2012-01-01 @ 11:46:25
URL: http://mphotostory.blogg.se/
Postat av: fridan

kul med statistik! hur kollade du antal kommentarer osv? :o

2012-01-01 @ 20:44:58
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback