Mörkrädda hästar?

Idag red jag ut på Pauli min polliloll i mörkret. Tack vare snön ser man ganska bra, även om jag faktiskt tog med en pannlampa för säkerhetens skull. Det handlar också om att synas bra i mörkret.

Paul var väldigt tveksam i början. Vi zick zackade på vägen och han gjorde helattiden blåsljud med näsborrarna, men allt eftersom blev han mer och mer avslappnad. Vägen var en isgata, så jag höll mig mest till skritt, men jag tog även en liten galopp i en gammal sommarhage. Mysigt med all snö alltså! :D



Plutten på besiktningen, söt tunga ;) haah

Kommentarer
Postat av: Noomie

Det kan inte vara så att han är rädd för pannlampan, det ljus den ger samt skuggorna som bildas? (:

Är han någon ny häst förresten? Minns inte att jag såg honom i bloggen för något år sen? (Har precis hittat tillbaka hit av en slump faktiskt ;D)

2011-12-20 @ 21:57:27
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: fridan

oj har ni massa snö? vi har ingen snö men fruset = går inte rida ute :( såååå trist! :(



sv: nej jag tror inte de är bra för huden o bli spolad så varje dag :)

2011-12-20 @ 22:18:15
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback