Lite tjurig är jag allt

Det är ridsport på tv hela kvällen och jag är inte riktigt lika förtjust i att jag ska till jobbet snart, hihi. Men sånt ät livet! Får njuta av det jag hinneer se ;)

Idag lekte jag tränare igen, syrran och Silver hoppade lite i ridhuset. De var sjukt duktiga, hoppade en liten bana på 1m med vattenmatta och allt, väldigt okomplicerat. Vissa språng var helt fantastiska, och han var otroligt rädd om sig idag, vilken ponny alltså! Då blir man lite stolt!

På fredag händer det roliga grejjer, vi har nämligen planerat att löshoppa hästarna! Ska bli riktigt spännande att se min Paul över lite större hinder! Filmkameran  hänger med såklart! :)



Bjuder på en av mina absoluta favoritbilder på Silver och syrran ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Tack så mycket! Kameran jag använder mig av är en Nikon D300 :D



Vad roligt med löshoppning på fredag! (eller rättare sagt imorgon när jag skriver den här kommantaren) Ser verkligen fram emot att se den filmen senare :)

2011-12-15 @ 21:16:56
URL: http://mphotostory.blogg.se/
Postat av: Matilda

kommentaren* (rätt ska det vara ;)

2011-12-15 @ 21:17:29
URL: http://mphotostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback