Ingen Sko och stackars Silver :(

Ååh min hovis hade inte hunnit med att slå på dojjan på Paul så det blev en vilodag idag. Kanske inte det bästa med tanke på hur mycket energi han har just nu haha.  Han fick sig en rykt i alla fall, han var ju lerig som vanligt.
Silverpojken min har det inte kul just nu. Han har troligen blivit sparkad i hagen, för nu är han lite halt i skritt och trav. Jag blir så irriterad och ledsen, vi måste göra något åt hans hagbekymmer snart!  Jag hoppas verkligen att vi kan lösa detta tillsammans med stallägaren, för det är andra gången på 2 månader. Inte kul!
Gammal bild på Bus-Silver <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! :)

Fy vad jobbigt med hagproblem, särskilt om man inte kan göra något åt det själv. :( Dumma hästar som inte kan hålla sams, hoppas det löser sig!



SVAR: Hehe, han fyller ju i alla fall ut täcket bättre än lilla Saura! Men det är faktiskt hennes täcke, så hon har lite att växa i. :)



Varit lite trögt med bloggandet, men nu när jag har den lilla så är det kul att skriva om alla små framsteg. Saura är 2,5 år!

2011-12-30 @ 11:01:40
URL: http://ridboken.aenn.se
Postat av: Amanda Nekby

Han kan få gå med Lanzo och Bungy tycker jag! Så får de nog en bättre hage också, för just nu står Lanzo och Bungy i sämsta hagen...

2011-12-30 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback