God morgon!

Haha, eller ja, för min del i alla fall. Just nu är jag lite irriterad på att jag sovit så länge att jag inte hinner rida innan det blir mörkt, vilket betyder ridhus för Paul igen. Inte alls kul :/ Jag får se till att rida ut i helgen helt enkelt. Kortare pass i ridhuset får det bli :)

Igår passade jag på att inviga mina nya borstar, inga mindre än de omtalade "Magic Brushes". De fungerade riktigt bra mot den torkade leran! Dock gillar jag inte det faktum att hästarna kommer in leriga, det ska ju vara snö i december?



Söta Silver förra vintern :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Himla fin bild:)



Kram kram<3

2011-12-13 @ 16:39:20
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback