Full strom!

Det blev inget ridhus idag, jag passade på att följa med ut i skogen med min syster. Kanske inte det smartaste såhär i efterhand. Det var kolmörkt när vi gav oss ut, och dessutom blåste det galet mycket! Men Paul förvånade mig genom av att vara riktigt cool. Han spände sig såklart lite då och då, men han hade alla fyra hovar i marken hela turen! Verkar som om jag kan rida ut i vilket väder som helst! hihi

Jag har också kommit på en lösning till Pauls box som tyx fungera. Han är nämligen väldigt grisig och det är riktigt äckligt i boxn varje dag. Jag har haft torv och torvmix, men igår la jag in en halv bal finkornigt spån, och idag var det minsann riktigt fräscht! Hoppas det ser likadant ut imorgon!



Bjuder på en busig bild från förra vintern, hihi detta vill jag göra igen, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback